תנאי שימוש

  1. ברוכים הבאים לאתר האינטרנט של תנועת הביטחוניסטים (ע”ר 58069772) (להלן: “הביטחוניסטים”) הפועל בשם המתחם https://idsf.org.il/ (להלן: “האתר”).
  2. שימוש באתר כמוהו כהסכמה לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות המפורטים להלן, אותם יש לקרוא בקפידה טרם שימוש.
  3. תנאי השימוש מנוסחים בלשון זכר לצורכי נוחות בלבד, אך מיועדים לשני המינים כאחד.
  4. האתר נועד לספק תכנים מסוגים שונים, לרבות תכנים מחקריים, פרסומיים ואינפורמטיביים.
  5. כל הזכויות באתר , שייכות לביטחוניסטים, ובכלל כך, הזכויות הנוגעות לשם האתר, סימן המסחר “הביטחוניסטים” והלוגו שלו, עיצוב האתר, תמונות האתר, תכני האתר, קובץ גרפי, תמונה, טקסט וכל חומר אחר שהוכנו ו/או נרכשו על ידי הביטחוניסטים ו/או שלוחיה. באתר עשויים להימצא תכנים נוספים, לרבות תמונות, תכנים, תוכנות, יישומים, קודי מחשב וכיוב’, המתפרסמים והמופיעים באתר על-פי הסכם בין הביטחוניסטים לבין צדדים שלישיים, וזכויות היוצרים בתכנים אלה עשויות להיות של אותם צדדים שלישיים. האמור לעיל לגבי שימוש בלתי מורשה בתכני האתר שמצויים בבעלות הביטחוניטטים חל גם על תכנים אלה.
  6. המשתמש מתחייב שלא לעשות כל שימוש בתכני האתר, מכל סוג שהם ובכל בעלות שהיא, ללא קבלת הסכמה בכתב ומראש של הביטחוניסטים, ובכלל כך לא: להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי, למסור לצד שלישי, לבצע כל שינוי בתכנים, ליצור יצירות נגזרות, לבצע במידע או חלק ממנו עסקאות ו/או התקשרויות עם צדדים שלישיים בתמורה או שלא בתמורה.
  7. מסירת מידע המיועד לפרסום באתר, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף (למשל – באמצעות טפסים או רשתות חברתיות), משמעה אישור כי המוסר את המידע הוא בעל כל הזכויות בו ורשאי למסרו לפרסום לפי כל דין. מסירת המידע לפרסום משמעה הקניה של רישיון בלתי חוזר וללא תמורה להעתיק, לשכפל, להפיץ, לשווק, למסור לציבור ולהשתמש במידע האמור לפי שיקול דעתה של הביטחוניסטים. מידע שיעביר המשתמש לאתר ושיוחלט על פרסומו יכול שיתפרסם עם קרדיט של שמו ו/או פרטים נוספים על אודותיו, אולם אין על הביטחוניסטים חובה לעשות כן. באם מוסר המידע לפרסום אינו מעוניין ששמו או שפרטים אחרים על אודותיו יתפרסמו – הינו רשאי לבקש זאת בכתב בלבד מהביטחוניסטים. במקרה כאמור הביטחוניסטים יכולים לבחור גם שלא לפרסם את המידע. באם לא ניתן בשגגה בתום לב או מחוסר ידיעה קרדיט ליוצר אשר על פי הדין אמור להינתן ו/או ניתן קרדיט שאינו שלם או נכון, על המשתמש להודיע למנהלי האתר ללא דיחוי על כך – כדי לאפשר את תיקון המעוות. הסעד הבלעדי, המלא והסופי למשתמש במקרה כאמור יהא אך ורק מתן ו/או תיקון הקרדיט בפרסום.
  8. חל איסור להציג את המידע או התכנים, לרבות קטעי וידיאו ואודיו המופיעים באתר, במסגור ו/או בכל דרך או צורה אחרת שאינה קישור ישיר לדף האינטרנט המקורי והשלם של האתר.
  9. לביטחוניסטים שיקול דעת בלעדי בנוגע לתוכני האתר, לרבות התוכן עצמו, אופן הצגתו ומשך הצגתו, והיא רשאית להוריד תכנים שיימסרו על ידי המשתמש ו/או לשנותם לפי שיקול דעתה הבלעדי.
  10. אסור למשתמש לפרסם באתר תוכן בלתי חוקי ו/או פוגעני ו/או מעליב ו/או מזיק ו/או מאיים ו/או שיש בו כדי לפגוע ברגשות ו/או תוכן שאין לו את מלוא הבעלות והזכויות לגביו. הביטחוניסטים ו/או מנהלי האתר מטעמה לא יישאו באחריות למידע ולתכנים שיתפרסמו באתר על ידי צדדים שלישיים.
  11. האתר עשוי לכלול תוכן מסחרי ו/או שיווקי מטעמם של צדדים שלישיים. מידע זה מהווה פרסומת לכל דבר ועניין ואינו מהווה המלצה או עידוד לנהוג לפי אותה פרסומת. הביטחוניסטים ו/או מנהלי האתר מטעמה לא יישאו בכל אחריות לתוכן המסחרי ו/או לפרסומות שיפורסמו באתר. כל עסקה שתיעשה בעקבות המידע האמור אינה עסקה שהאתר ומנהליו הם צד לה ואין להם כל אחריות בגינה, אלא אם נקבע במפורש אחרת.
  12. הביטחוניסטים רשאית להוסיף או לשנות מעת לעת את אופן הגישה לאתר או לחלקים באתר, למשל על ידי התליית השימוש באתר בקבלת שם משתמש וסיסמה, או התניית הגישה לאתר באישור תנאים מקוונים כאלה ואחרים.
  13. הביטחוניסטים אינה מתחייבת כי כל הקישורים שבאתר יהיו תקינים ויובילו בפועל לאתרי אינטרנט פעילים. מנהלי האתר רשאים להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו, או להימנע מהוספת קישורים חדשים. עצם קיומו של קישור אינו מהווה אישור לכך שהמידע באתר המקושר יהיה מהימן, עדכני או מלא.
  14. השירותים והמידע באתר נועדו לשימוש הציבור כפי שהם ואי אפשר להתאימם לצרכיו של כל משתמש. לא תהיה למשתמש באתר כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הביטחוניסטים בגין תוכנם ו/או דרך הצגתם של המידע והשירותים, והשימוש באתר ייעשה על אחריותו הבלעדית של המשתמש בו.
  15. הביטחוניסטים אינה יכולה לדעת אם ואילו תגובות יתקבלו בעקבות פרסום של תכני המשתמש באתר ולכן הביטחוניסטים לא תישא באחריות כלשהי לתגובות הללו ו/או לכל תוצאה אחרת של הפרסום. הביטחוניסטים לא תהיה אחראית לכל שימוש שייעשה על ידי צד שלישי בפרטים שיפורסמו על ידי המשתמש ו/או בקשר אליו.
  16. הביטחוניסטים מיישמת באתריה מערכות ונהלים עדכניים לאבטחת מידע. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית אין הם מעניקים בטחון מוחלט. לכן, הביטחוניסטים לא מתחייבת ששירותיה יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם ו/או למחשבי המשתמשים באתר. כמו כן, הביטחוניסטים אינה מתחייבת ששירותי האתר יינתנו תמיד כסדרם או בלא הפרעות והפסקות.
  17. הביטחוניסטים רשאית למנוע את השימוש באיזו מפעילויות האתר, על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת, ולשם כך רשאית בין היתר לבטל את שם המשתמש והסיסמה שניתנו למשתמש, ככל שניתנו, ללא התראה או הודעה מוקדמת. בכך אין גריעה מזכויות הביטחוניסטים על פי כל דין לתבוע סעדים אחרים במקרה שהדבר רלוונטי.
  18. המשתמש מתחייב שלא לגרום ו/או לתרום במסגרת השימוש באתר לפגיעה ו/או להפרה של זכויות כלשהן לרבות – אך מבלי לגרוע – זכויות חוזיות, זכויות קנייניות, זכויות יוצרים, זכויות מוסריות, זכויות מעין קנייניות, וכן שלא לפרסם לשון הרע, לא לפגוע בפרטיות ובצנעת הפרט, לא להפר צו, ולא לבצע פרסום אסור על פי כל דין. אין לראות בשום טקסט ו/או תמונה באתר משום עידוד להפרת זכויות כלשהן.
  19. המשתמש מתחייב להימנע מכל ניסיון לאיסוף מידע על האתר, לרבות באמצעים טכנולוגיים, הפעלה או סיוע לפעולת יישום מחשב או בכל אמצעי אחר שמטרתם סריקת ו/או איסוף מידע, להימנע מביצוע ו/או מגרימת שינוי כלשהו באתר ו/או ביישומיו. עוד מתחייב המשתמש להימנע מביצוע פעולות ו/או מחדלים שיש בהם כדי להפריע לפעילות האתר ומשתמשיו, לרבות בדרך של שיבוש ו/או הפרעה לפעילות מחשב כדוגמת “וירוסים”, “תולעים” ויישומים מזיקים אחרים, חדירה לחומר מחשב, עריכת ו/או החדרת תוכנה באופן שעלול לגרום נזק או שיבוש למחשב ו/או חומר מחשב, מחיקת חומר מחשב וכדומה.
  20. באתר נעשה שימוש בטכנולוגיית cookies ובטכנולוגיות דומות במהותן לצורך תפעולו השוטף והתקין של האתר ובכלל זה בכדי לאסוף נתונים סטטיסטיים על אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, להתאמת האתר להעדפות אישיות של המשתמש ולצורכי אבטחת מידע. דפדפנים מתקדמים כוללים אפשרות להימנע מקבלת קבצי עוגיות. ניתן למצוא על כך מידע בקובץ העזרה של הדפדפן בו כל משתמש עושה שימוש. בהתחברותו לאתר מסכים המשתמש לכל האמור.
  21. המשתמש מסכים כי פרטי כתובות הדוא”ל שיימסרו לאתר על ידו וכן פרטי זיהוי והתקשרות נוספים ישמשו את הביטחוניסטים לצורך דיוור תכנים שונים אל המשתמש ובכלל כך פרסומות של צדדים שלישיים. למשתמש תהא נתונה כל העת אפשרות להסיר עצמו מרשימות התפוצה כמפורט על גבי כל הודעת דיוור ולא תהא לו כל טענה בקשר לקבלת דיוור כאמור.
  22. בשימוש באתר נותן המשתמש את הסכמתו לכך שהביטחוניסטים תחשוף ו/או תעביר פרטים מזהים על המשתמש שהתקבלו ממנו במישרין או בעקיפין, ובכלל כך את פרטי המשתמש ואת מספר הIP- , וכן מידע סטטיסטי על פעילות המשתמש באתר באופן כזה שלא יזהה את המשתמש באופן אישי. המשתמש מסכים ומאשר בעצם שימושו באתר לביטחוניסטים להעביר את הפרטים האמורים לכל גורם שהוא בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ועל פי דין, לרבות במקרה בו תתקיים פעילות תוכן במעורבות צדדים שלישיים בה המשתמש יבחר לקחת חלק. כמו כן, ומבלי לגרוע מהאמור הביטחוניסטים תוכל להעביר נתונים לצדדי ג’, לרבות לרשויות אכיפת החוק ורשויות מדינה אחרות, בכל מקרה בו המשתמש יבצע באתר פעולות שבניגוד לדין ו/או הנחזות כמנוגדות לדין ו/או ניסיון לבצע פעולות כאלה ו/או בניגוד לתנאי השימוש באתר ו/או בכל מקרה שהביטחוניסטים תסבור שמסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגוף או לרכוש של גורם כלשהו. בנוסף, תוכל הביטחוניסטים להעביר את המידע במקרה של מיזוג פעילות האתר עם צד שלישי ו/או מכירתו לצד שלישי, או בהתאם לדרישות הדין או רשות שלטונית או מכוח צו שיפוטי, ללא כל צורך בהודעה מוקדמת או בקבלת הסכמה נוספת מעבר לקבוע בתנאי שימוש אלה.
  23. ככל שנמסרו על ידי המשתמש נתונים במסגרת השימוש באתר (למשל לצורך רישום המשתמש כחבר בתנועת הביטחוניסטים), מובהר כי הם נאספים ונשמרים במאגרי המידע של הביטחוניסטים בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשל”א – 1981 וייעשה בהם שימוש על פי הוראות הדין, ובהתאם להבהרות האמורות בתנאי שימוש אלו. מובהר כי החוק אינו מחייב את המשתמש למסור את המידע והמשתמש יכול לבחור שלא למסור את המידע ולא לקבל את השירותים הקשורים במסירת המידע. המשתמש זכאי לעיין במידע הנאסף עליו והמוחזק במאגר המידע. משתמש שצפה במידע ומצא כי אינו נכון, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למחוק כליל את המידע אודותיו. בכל מקרה של פנייה שכזו, על בעל המידע לפנות בכתב אל info@idsf.org.il ולפרט את בקשתו בקשר למידע כולו או חלקו.
  24. אין באמור בתנאי שימוש אלה בכדי לגרוע מכל זכות הקמה לביטחוניסטים לפי כל דין, או בכדי להתיר ביצוע כל מעשה בניגוד לדין.
  25. המשתמש מתחייב לשפות את הביטחוניסטים בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם עקב הפרת תנאי שימוש אלה על ידי המשתמש.
  26. הביטחוניסטים אינה מספקת תמיכה טכנית ואינה אחראית לכך שתוכני האתר יוצגו באופן מלא על מחשבי המשתמשים ו/או מכשיריהם הניידים.
  27. הביטחוניסטים תוכל לשנות מעת לעת את האתר לרבות עיצובו, מראהו, תכניו, השירותים הניתנים בו וכל היבט אחר בו, בלא צורך להודיע על כך מראש. כמו כן, הביטחוניסטים תהא רשאית לשנות מעת לעת את תנאי השימוש באתר, בלא צורך להודיע על כך מראש, והשימוש באתר בעת נתונה הינה בהתאם לתנאי השימוש המופיעים באתר באותה עת.
  28. השירותים באתר ניתנים בעת זו ללא תשלום. הביטחוניסטים רשאית לשנות מצב זה ללא הודעה מראש., אין באמור כדי לגרוע מחובת קבלת הסכמת המשתמש לתשלום עבור שירות כזה או אחר באותה עת.
  29. אם ייקבע כי תנאי כלשהו מתנאי שימוש אלה הינו נטול תוקף משפטי ו/או לא ניתן לאכיפה, יש לראות את אותו תנאי כאילו הוחלף בסעיף חוקי ואכיף, שתוכנו הינו הקרוב ביותר לסעיף המקורי, וזאת ללא השפעה על תחולתם המחייבת והאכיפה של יתר התנאים.
  30. על השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.
דילוג לתוכן