הרובה המוצג הוא רובה סער מדגם "תבור". הרובה נכנס לשימוש צה"ל במהלך מבצע "חומת מגן" בשנת 2002. בשנים הראשונות הוא הוקצה ללוחמי חטיבת גבעתי וחטיבת גולני, אך עם הזמן הורחב השימוש בו גם ליחידות נוספות. בשנת 2008 נכנס לשימוש דגם משוכלל יותר של התבור שנקרא "מיקרו-תבור", וכיום שני הדגמים נמצאים בשימוש צה"ל.
הרכב המוצג נקרא "בארי". מדובר ברכב שטח ממוגן שנכנס לשירות צה"ל בסוף 2023, במהלך מלחמת "חרבות ברזל", ונקרא על שם קיבוץ בארי. ברכב זה הנהג יושב באמצע ומשני צדדיו יושבים חיילים שיכולים להגן על הכלי במהלך הנסיעה באמצעות מקלעים. כמו כן, יש אפשרות להתקין על גג הרכב מקלע כבד ממוגן. יתרון נוסף של הרכב הוא שאפשר לשלוט בכל אחד מהגלגלים שלו בנפרד וכך להשיג עבירות שטח מקסימלית.
זהו טנק מרכבה סימן 2, שנכנס לשימוש חיל השריון ב-1984. מדובר בדגם משודרג של מרכבה סימן 1, שכולל שיפורים שונים כמו יכולת ה"פיבוט" המאפשרת סיבוב של זחל אחד קדימה בעוד השני מסתובב לאחור. עם הזמן פותחו דגמים משופרים אף יותר של טנק המרכבה, המוכרים בתור סימן 3 ו-4. בשנת 2016 יצא טנק המרכבה סימן 2 מהיחידות הסדירות, ובשנת 2020 פסק השימוש בו גם ביחידות המילואים.
זהו מקלע קל מדגם "נגב", שנכנס לשימוש צה"ל ב-1997. ה"נגב" קל משקל יחסית, קומפקטי ועמיד לתנאי מדבר קשים. הנגב יכול לירות צרורות, אך גם כדורים בודדים, ולכן יכול לשמש נשק אישי עבור הלוחם. עם השנים פותחו דגמים חדישים ומשופרים של מקלע זה, כמו "נגב דור ג'".
הרכב המוצג הוא "נמ"ר" (נגמ"ש מרכבה), שנכנס לשימוש צה"ל ב-2008. מדובר בנגמ"ש כבד שבנוי מתובה של טנק ה"מרכבה" הישראלי, שעליה מורכבות מערכות מבצעיות ייעודיות. הנמ"ר תוכנן ככלי רכב קרבי משוריין לחי"ר ולחיל ההנדסה הקרבית, ומאופיין ביכולות גבוהות של מיגון ועבירות בשטח. הנמ"ר חמוש במקלע מאג וכן בעמדת "קטלנית" שעליה אפשר להרכיב מקלעים נוספים. עם הזמן נוספו לנמ"ר גם מערכות הגנה אקטיביות כמו "מעיל רוח" ו"חץ דורבן".
זה דחפור משוריין די-9, המכונה "דוּבִּי". מדובר בכלי צמ"ה (ציוד מכני הנדסי) משוריין שנמצא בשירות חיל ההנדסה הקרבית של צה"ל מאז שנות החמישים. קיימים מספר דגמים של דחפורי די-9 שנבדלים זה מזה ביכולותיהם, אך כולם מאופיינים בעמידות גבוהה ליריות ומטעני חבלה, ומתאימים לשימושים הנדסיים שונים, בהם חישוף צבאי, הכשרת צירים, פריצת מכשולים, עבודות בנייה וביצור, הריסת מבנים ותשתיות, כיבוי אש, חילוץ כלי רכב ופינוי שדות מוקשים.
זוהי מערכת "קלע דוד" – מערכת ליירוט רקטות, טילים לטווח בינוני־ארוך ומטוסים ללא טייס. המערכת נמצאת בשירות צה"ל משנת 2016, ומופעלת על ידי מערך ההגנה האווירית. המערכת מורכבת מטיל מיירט דו־שלבי עם יכולות תמרון מהירות, שבחרטומו מותקנים מכ"ם וחיישן אלקטרו־אופטי לצורכי איכון והכוונה.
זהו מטוס קרב רב-משימתי מסדרת מטוסי 16-F דגם l המכונה "סופה". הדגם נכנס לשירות חיל האוויר הישראלי בשנת 2004, ומיועד לקרבות אוויר ולתקיפת מטרות קרקע. למטוס יכולת לשאת טילי אוויר-אוויר מונחי חום ומונחי מכ"ם, פוד לייטנינג לאיתור ורכישת מטרות, פוד לנטירן לניווט, וכן פצצת JDAM.
זהו "פנתר" – רכב שטח ממוגן שנועד להחליף את קודמו, ה"זאב". הפנתר נכנס לשימוש מבצעי ב-2021 ומשמש את חילות היבשה בעיקר להובלת לוחמים ולפינוי פצועים משטחי לחימה. עם הזמן הפנתר עבר מקצה שיפורים ונוספו לו יכולות הגנתיות נוספות.
זוהי ספינת טילים (סטי"ל) מסדרת סער 4.5. סדרה זו כוללת למעשה שלושה דגמים שונים: "חוחית", "נושב", ו"נירית", שיחד מרכיבים את עיקר הכוח של שייטת הסטי"לים בחיל הים הישראלי. הספינות נכנסו לשימוש בתחילת שנות השמונים, ומאז הן משמשות את חיל הים בפעילויות מבצעיות רבות.
זהו "המנתץ" – משגר רקטות רב־קני מתנייע, הנמצא בשימוש חיל התותחנים. המנתץ משמש לירי ארטילרי בכינון עקיף לטווחים בינוניים ורחוקים. במלחמה כוללת הייעוד שלו הוא להשמיד מערכי אויב, ליצור מיסוך אש ואש רתק כדי לאפשר תמרון קרקעי או חילוץ כוחות, לשגר רקטות מתקנות מסלול, ולבצע ירי ארטילרי לטווחים שונים.
למערכת זו קוראים "מעיל רוח", והיא נכנסה לשימוש מבצעי בצה"ל ב-2009. מדובר במערכת הגנה אקטיבית לטנקים ולרכבים קרביים משוריינים, שתפקידה לגלות ולזהות בזמן אמת איומים מנשק נ"ט, להעריך את מסלול היירוט, ולשבש או להשמיד את האיום. מערכת "מעיל רוח" מצוידת באמצעי הגנה "רכה" כמו לוחמה אלקטרונית, ובמערכת הגנה אקטיבית "קשה" הכוללת מיירטים פיזיים, ויש לה גם מערכות משנה המשמשות לגילוי ולהתרעה.
אח"י תנין היא צוללת מסדרת דולפין AIP (Air Independent Propulsion) של חיל הים הישראלי, אשר מאופיינת במערכת הנעה שאינה תלויה באוויר חיצון . אח"י תנין נחשבת לאחת הצוללת המתקדמות בעולם, והיא כלי המלחמה היקר ביותר של צה"ל. הצוללת יכולה לשאת טילי שיוט בעלי טווח של אלפי קילומטרים, מחזיקה במערכות סונאר והגנה משופרות, ומותאמת לשהייה ממושכת בלב ים.
זהו מסוק תובלה "בלאק הוק" מתוצרת אמריקאית, המכונה בחיל האוויר הישראלי "ינשוף". המסוק נכנס לשירות צה"ל בשנת 1994, וכיום נעשה שימוש בשלושה דגמים שלו המסומנים כינשוף 1, 2 ו-3. מסוקי הינשוף משמשים בעיקר לתובלת-סער, פינוי וחילוץ. למסוקים אלה יש קיבולת גדולה, דלתות החלקה המאפשרות טעינה ופריקה מהירה של חיילים, ותא מטען המשמש אמבולנס מעופף וגם מתאים למטרות אספקה או ביון. נוסף על כך, מבנה המסוק מקנה לו שרידות גבוהה בשדה הקרב, מכלי הדלק שלו עמידים בפני התרסקות ומושבי הטייסים חסיני כדורים.
חושבים שתדעו לזהות? זה המקום לבחון את ידיעותיכם!