טיעון מיתמם ואבסורדי.
ישראל פוגעת במבני חינוך פלסטיניים שמשמשים לפעילות טרור מסיבות ביטחוניות.
מי האחראים היחידים לסגירה ולהרס של מבני חינוך על ידי ישראל?
סגירת בתי ספר על ידי ישראל או הרס מבניהם בזמן מלחמה, מסיבות ביטחוניות, הם תוצאה ישירה של גורמי הטרור ובראשם חמאס, שבחרו להפוך אותם לא רק לחממה לגידול מחבלי העתיד, אלא גם לבסיס לפעילות טרור כאן ועכשיו.
מדוע הפך חמאס את בתי הספר לבסיסי טרור?
חמאס לא מסתפק בכך שמוסדות הלימוד הפלסטיניים הם חממה לגידול מחבלי העתיד, אלא הופך אותם לבסיסי טרור גם בהווה. הוא מנצל את הרגישות הישראלית לחיי ילדים ומציב בצורה שיטתית תשתיות טרור בתוך בתי ספר, בניסיון למנוע את השמדתן. חמאס גם יורה רקטות על אזרחי ישראל מתוך אותם מבני חינוך שהפכו לקיני מחבלים. בניגוד לישראל, לו אין שום דאגה לחיי התלמידים בני עמו.
מי באמת מונע חינוך ראוי מהפלסטינים?
מי שמונע חינוך ראוי מהפלסטינים הם הרשות הפלסטינית, חמאס ואונר"א, שתוכניות הלימוד בבתי הספר שבאחריותם כוללות הסתה משולחת רסן לאלימות ועלילות דם נגד ישראל והמערב.
האחריות למערכת החינוך הפלסטינית נמצאת בידי אותם גורמים שבתי הספר שהם מפעילים מסיתים את התלמידים לרצוח ישראלים ומרעילים את מוחותיהם בשנאה ובתעמולה אנטישמית.
זאת, בניגוד למערכת החינוך הישראלית, שמאז ומעולם חינכה את תלמידיה לשלום ולשכנות טובה.
אילו תכנים מסוכנים כולל החינוך הפלסטיני ומהי מטרתם?
תכנים מספרי הלימוד בבתי הספר הפלסטיניים כוללים האשמה של ישראל בהשלכת פסולת רדיואקטיבית כדי לגרום מחלות לפלסטינים ובניסיון להצתת מסגד אל אקצה, סגידה למחבלים רוצחים והאדרתם בתור שהידים, והצגת יהודים כיצורים מתועבים ודמוניים. לשטיפת המוח המסוכנת הזאת יש מטרה אחת בלבד – להכשיר את הדור הבא של טרוריסטים בעזה וביהודה ושומרון.